Moja fruškogorska priča-Blog izazov hotela Park, Ruma

Nisam planirala da “prelazim granice” BiH pišući o turističkim destinacijama koje sam posjetila, ali onda sam vidjela Blog izazov “Moja fruškogorska priča”. Vjerovatno regionalno ne podliježem uslovima konkursa i ne mogu da se takmičim, ali mislim da to ipak nije razlog da ova priča ne bude ispričana

Volim ja romantiku ali mašta mi se s godinama istrošila pa tako neću da nabrajam ništa od onoga što svakako možete izguglati.

Moja fruškogorska priča stala je u jedan produženi vikend 2015 godine. Dobila sam agendu na kojoj je pisalo Fruška gora Andrevlje…

Volim da putujem, ali za pakovanje jedva odvojim pet minuta, vrijeme je ono što mi nekako uvijek nedostaje. Za slučaj da ste i vi od onih poput mene koji uvijek zaboravljaju nešto kao: četkicu za zube, maramice, cigarete, upaljač, dopuniti kredit na telefonu, ni tamo to nećete moći učiniti.

Mjesto je predaleko za laganu šetnju do obližnje prodavnice, tako su meni bar rekli na recepciji.

„Kažu da je povjerenje temelj sreće, pa zašto onda ispovijest ponekad dođe kao strašni sud“. Ne znam zašto ali ova rečenica mi je prva pala na pamet kada sam čula priču o Kongresnom centru Andrevlje.

Kakvo se to odmaralište uopšte zove Kongresni centar?

Legenda (ispričana od strane jednog zaposlenog u centru) kaže da je to mjesto koje su domaći funkcioneri izgradili kao savršeno skrovište za „poslovne sastanke“ sa svojim ljubavnicama.

Vjerovatno je pomisao na sve brakove koji su nestali zbog „poslovnih obaveza“ automatski projektovala onu izreku u mojoj glavi.

Istina ili ne mjesto je sakriveno od pogleda, daleko od ostatka svijeta, daleko od očiju, ali u srcu prirode.

18451927_1616507551693296_482508674_o

Šuma koja je uokvirila zelenu livadu poput žive ograde sakriva odmaralište. Polako koračam stazom za šetanje i gledam u to more zelenila koje me okružuje razmišljajući o sitnicama koje sam zaboravila kući.

Bilo je nekako kao na pustom ostrvu, naravno da nismo morali da lovimo hranu, restoran je bio odličan, ali ta tišina koja me pratila… Nisam ja neka urbana osoba cijeli život sam provela u malim sredinama, a opet ovo mi je bilo nešto novo.

Taman sam počela da vjerujem u onu legendu kad osvanu nedelja beskrajno sunčana.

Svuda dječji osmijesi i miris roštilja. Po ivicama livade ispred odmarališta porodice su sakupljale osušene grančice i ložile vatru. Svaka porodica je imala svoje parče livade dovoljno da na njega postavi roštilj i sjedne u hladovinu. Naravno bilo je i onih koji su ručali u restoranu hotela.

Ljubav je ta koja se primijetila svuda, ne znam da li je uvijek tako bilo.

Ne razmišljam o onome što nisam vidjela, ne znam kakav je tamo ukus vina jer sam pila čaj. Manastire sam vidjela samo u prolazu kroz prozor autobusa. Bilo ih je mnogo ali za mene su i dalje poput zatvorene knjige. Jedina destinacija koja je za mene bar donekle prelistana knjiga je Kongresni centar Andrevlje.

O cijenama i smještaju više na linku

Blog izazov hotela Park, Ruma

11 thoughts on “Moja fruškogorska priča-Blog izazov hotela Park, Ruma

1. Legenda kaže sljedeće… 😀 Ljubav se primjetila u nedjelju jer je mjesto i nastalo zbog ljubavi. Doduše, vanbračne, ali ne možeš dva dobra sastaviti. Kakva bi to legenda bila da je drugačije? 😀

Liked by 1 osoba

1. U svakoj legendi ima istine, pa makar i zrno 😀 Kakvi su se eksperimenti održavali tu za vrijeme okupljanja tih funkcionera, mislim da je bolje da ne saznamo 😀 Bit će prije da su oživljavali Kaliguline orgije ili nešto slično 😀 Bitno je da se sad ljudi tu fino zabavljaju 🙂 Mada, vjerovatno su se i prije fino zabavljali, samo na drugi način 😀

1. Samo ovih prvih je jako malo, a ove druge to ne interesira, što je jako loše, jer rekreacija pomaže u očuvanju tjelesnog i duhovnog zdravlja, iako to mnogo očite ne znaju, pa su pretili, imaju dijabetes, i mladi umiru od srčanih i moždanih udara…

2. Provela sam ovde nedelju dana na jednom događaju kongresnog tipa, ali sam tek od tebe saznala tajnu o nastanku ovog kompleksa. Jeste predivno, ali se posetiocima ipak nameće pitanje – čemu ovakav objekat bez ikakvih sadržaja koji bi zadržali goste.

Liked by 2 people

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava /  Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava /  Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava /  Promijeni )